مرد جذاب من (p4)

22:29 1402/06/02 - TESSA

سلام برید ادامه

ادرین رفت تو رختکن تا لباس هاشو عضو کنه و منم بی دلیل رفتم دنبالش.رفت داخل رختکن و در رو بست ولی در کمی باز موند و از گوشه در داشتم نگاش می کردم.
لباسش رو در اورد... بعد خیلی اروم با خودم گفتم وای... چه سیکس پک هایی🤤
که یهو یه صدایی از پشتم اومد که نینو بود و ازم پرسید تو اینجا چیکار می کنی؟
که انگشت اشارم رو بردم جلوی دهنم و گفتم
M:هیییسسسسس... اروم
N: میشه بهم توضیح بدی تو رختکن پسرا چی کار می کنی؟
M:هیچی اشتباهی اومدم
N:!مگه میشه...؟ 
M:میگم اروم حرف بزن
تا اینکه ادرین از رختکن اومد بیرون و تنش یه ژاکت بود و مثل اینکه از زیر ژاکت هیچ لباسی تنش نبود... جووووووووون... چه پسر س.ک.سی بود🤤
A: !اینجا چه خبره؟
M:.. آم... هیچی فقط
N: با تو نبود
M: حالا کی گفته با تو بود؟
بعد نینو خیلی اروم اومد سمت گوشم و گفت
N: بهش میگم وقتی داشت لباس عوض می کرد داشتی دید میزدیش و اگه می خوای بهش نگم باید به الیا بگی باهام حرف بزنه نمی دونم بهت گفته چی شده یا نه ولی باید این سو تفاهم از بین بره پس بهش بگو باهام حرف بزنه و اگه نتونی راضیش کنی من به ادرین میگم که وقتی لخت بود و داشت لباس عوض میکرد داشتی دید میزدیش
تا اینکه ادرین گفت:
A: خب... حتما میدونید که تو یه جمعی در گوشی صحبت کردن کار بدیه
N: درسته... معذرت می خواییم
A: خب حالا چی شد؟
N: هیچی.....بیا بچه ها منتظرن
و بعدش آدرین و نینو از اونجا رفتن و من باید حتما یه جوری آلیا رو راضی می کردم تا با نینو حرف بزنه وگرنه آبروم جلو ادرین میره...😰

 

خب خداحافظ