رویای من 🦋 P1

23:56 1402/07/20 - Adrina♡

های کیوتا 🐇

پارت ۱ رو اوردم براتون 🤗

ممنون میشم حمایت کنید ...

بریم ببینیم 👇🏻💖

 

بیب بیب ... بیب بیب ...‌⏰️

از خواب بیدار شدم و به آفتابی که داشت طلوع می کرد نگاه کردم ☀️🥱

محو تماشای خورشید شده بودم که با صدای بلندی به خودم اومدم :

+ لینداااااااا ! بیدار شو دیگههه !!

صدای میا بود...

یهو اومد تو اتاق 🚪

+ هنوز که تو تختی 🫤

- ببخشید الان میام 😅

رفت بیرون و بعد من شروع کردم به انجام کارای روزانم .

بعد از کارام یه بولیز آبی کم رنگ ، شلوار بگ مشکی ، کت مشکی پشمی ، کیف دوشی سفید که توش یکم آبی داشت و کتونی سفید پوشیدم 👟👛👚👖

موهام رو هم حالت دار کردم و از اتاق بیرون رفتم 🚪

+ مدرسم داره دیر میشه ...

- ببخشید ، الان میریم 

سریع صبحانه ای که میا چیده بود رو خوردیم و رفتیم سمت ماشین من 🚘

میا رو رسوندم مدرسه و بعد رفتم کافه 🛣

وقتی رسیدم شروع کردم به گرفتن سفارش ها و ...📔

چند ساعت بعد .....‌.. : ۳:۰۰ 🕒

- بازم تشریف بیارید 👋🏻

کیفم رو برداشتم و به سمت ماشین رفتم 🚙

امروز سه شنبس برای همین باید عکاسی هم بکنم ...

رفتم داخل و به همه سلام کردم 

دوربین رو برداشتم و رفتم به سمت کسی که قرار بود ازش عکاسی بکنم 📷

اون یه پسر بود ...

 

 

بقیش برای پارت بعد 😊

نکته راجب این پارت : لیندا همیشه میا رو به مدرسه میرسونه ، میا کلید خونه رو داره و قبل از لیندا به خونه میره 

ممنونم که این پارت رو خوندید 🥰

اگر نمی دونید چی‌ به چیه بزنید رو برچسب رویای من 🦋 پایین پست و معرفی رو بخونید 🐰🌹

بای 👋🏻🦋