رویای من 🦋 P2

14:18 1402/07/21 - Adrina♡

های

برید ادامه 👇🏻💗

 

اون یه پسر بود .....

یه پسر قد بلند و خوش تیپ 😍

همین جور داشتم نگاهش می کردم که اما ( همکار و دوست معمولی لیندا) گفت : خوبی ؟

- چی ؟ آره آره خوبم 😅

شروع کردم به عکاسی 📸

بعدش رفتم سمت اون پسر که حداقل اسمش رو بفهمم ...

صبر کن ، مطمئن نیستم فکر خوبی باشه 🤦🏻‍♀️

یهو دیدم اما رفت سمتش و گفت : ممنونم که تا اینجا اومدی ...........( نمی دونم اسمش چی باشه )

پس اسمش ........

رفتم سمتش و گفتم :

- سلام ... من لیندا هستم 😅

+ سلام ، ........ هستم ، خوش بختم 😒🙄

دیدم قیافش یکم عجیب شده ولی اهمیت ندادم و ادامه دادم :

- همچنین ، اگر دوست داشته باشید یکم با همکار جدیدم که شما هستید .......( ادامه ی حرف لیندا : آشنا بشم )

÷ ......... !!! بیا اینجاااااااا ( صدای اما )

فکر کنم اما هم از ........ خوشش اومده 😒

حالا چیکار کنم ؟

با ناراحتی کیفمو برداشتم و رفتم بیرون 👛

چرا به من اهمیت نمی داد ؟

یعنی اما بهتر از منه ؟

چی ؟

نه نه اصلا این طور نیست ....

تو یه دختر قوی هستی و خودتو با کسی مقایسه نمی کنی 😌

پس حالا منم به کسی اهمیت نمی دم ...

سوار ماشینم شدم و رفتم خونه 🚘

+ چه عجب اومدی 🙄 ( میا )

- ببخشید باید عکاسی هم میکردم 🥲

+ یکم ناراحتی نه ؟ 

- نه خیر اصلا اینطور نیست 😌

+ 🤨🤨🤨😐😐 ( اینجوری نگاهش کرد )

- خیلی خب از یه موضوعی ناراحتم ولی نیاز نیست بگم 😮‍💨

+ خیلی خب هرجور راحتی 

- ناهار خوردی ؟

+ آره تو چی ؟ 

- منم تو کافه ساندویچ برده بودم اونو خوردم 

+ آهان،  بیا بشین دارم فیلم می بینم 

- باشه الان میام 

رفتم تو اتاقم و لباسمو عوض کردم و بعدش رفتم پیش نیا و نشستم رو مبل 🛋

فیلمه راجب یه دختر بود که عاشق میشه ولی پسره دوسش نداره ....

چقدر آشنا ، آخرای فیلم بود که چشمامو بستم و سعی کردم به چیزی فکر نکنم ...

ولی کم کم چشمام سنگین شد و ......😴

اسم : ..........

شغل : تو اسکیت مهارت زیادی داره و مدل هستش و بعضی وقتا هم آهنگ میسازه 

سن : ۲۵ 

شخصیت : مهربون ، خوش تیپ ، قد بلند ، باحال و پایه

رنگ مورد علاقه : مشکی و آبی و سبز 

 

بچه ها اما مهم نیست کیه 

لطفا همه ی نویسنده های وب ، مدیر جون وب و شمایی که داستانم رو می خونید نظر بدید که اسم این پسره چی باشه 

وقتی نظر دادید پست رو ویرایش می کنم و توی جا خالی اسم رو میزارم 

در واقع اسمی که به نظرم بهتر بود و بیشتر به عکس میاد رو میزارم و تا دوشنبه وقت دارید نظر بدید 

ببخشید کم بود بای 👋🏻💗🦋