(p3)💖My New Love💖

10:27 1402/06/30 - 😈🖤نقشه برای قتل جرمی و توماس🖤😈

برو ادامه 

 

های گایز 👋اومدم پارت ۳ رو بدم 😊

از زبون راوی :🤪

وقتی وارد شد کاغذ های رنگی ریخت رو سرش خانم بوستیه و بچه ها مرخصی شدنش رو جشن گرفتن 🥳🥳

از زبون مرینت :

رفتم داخل کاغذ های رنگی ریخت رو سرم یه کیک خورد تو صورتم رو چشمام رو پاک کردم حدس بزن کی زد تو صورتم آدریننن ۲ نفری زدیم زیر خنده 🤣 خانم بوستیه و بچه های دیگه ام بودن همه دست میزدن و شادی میکردن

م : خانم بوستیه اینجا چه خبره

خانم بوستیه به صورت من خندید و بعد گفت

خ : جشن گرفتیم برای مرخص شدنت 🥳

م : واو ممنون wOw 😊

برگردیم پیشه مرینت : اما صابرینا تنها بود و کلویی ام نبود چون اون از من خوشش نمیاد و جشنم برای من بود

راوی جونتون :😊

صابرینا با کلویی بحث کرده بود چون کلویی دوست نداشت بره به صابرینا میگف تو هم نباید بری اما صابرینا دوست داشت بره و بخاطر همین با هم قهر کردن و صابرینا تنها اومده بود و کسی هم باهاش کاری نداش 😔

م : آلیا میدونی صابرینا چرا انقد ناراحته ؟🤨

آ : آره ، بیا بهت بگم ............ .

م : بعد اینکه آلیا همه چیز رو گفت سعی کردم به صابرینا نزدیک بشم و بیارمش تو جمع تا اونم شاد باشه تقریبا ۳ ۴ قدم مونده بود برسم بهش یهو یه پروانه بنفش دیدم  

م : حواست باشه صابرینا

از زبون مرینت :

به همه گفتم و زود رفتیم بیرون من برای تغییر شکل رفتم 🚾 درو بستم و گفتم

م : تیکی خالها پدیدار 🐞

از زبون آدرین :

بعد اینکه مرینت مرخص شد ما واسش جشن گرفتیم مامان مرینت زنگ زد بهمون گفت که مرینت داره میاد من رفتم کیک گرفتم نینو هم بمب شادی وشمع و.....🍰

زود کلاس و تذیین کردیم وبمب شادی رو زویی و یکی دیگه رو هم آلیا گرفت من هم یه کیک کوچیک جدا خریده بودم که بزنم تو صورت مرینت تا در باز شد بچه ها بمب شادی هارو ترکوندن 🎉 منم کیک و زدم تو صورتش رو چشماش رو پاک کرد و بعد زد زیر خنده.... داشتیم حرف می زدیم که مرینت بهمون علامت آکوما رو داد زود دویدیم بیرون من برای تغییر شکل رفتم 🚾 پلگ پنجه ها بیرون 🐈‍⬛ رفتم بیرون بانوم اونجا بود 😉

از زبون حاکماث :

نورو بالهایه تاریکی باز 🦋🖤

یه عالمه غم و اندوه رو حس می کنم 😈

آکومای من برو و اون رو شرورش کن 😈 HaHaHa

( خنده های شیطانی )

غم انداز من به تو قدرتی میدم که بتونی همه ی مردم رو بجایی که دوست ندارن بفرستی 😈

از زبون راوی خولتون 🤪 :

صابرینا تحت تعصیر غم قرار می گیره و شرور میشه و از مدرسه بیرون میره و با لیدی باگ و کت نوار می جنگه و.........

💙 ✨️عه تمومید✨️💙

برای پارت بعد ۱۰ لایک 💙 ۱۰ کامنت 💙 باییییییی 👋