🖤🖤دنیای بزرگ🤍🤍

16:28 1402/06/30 - Fahime

حرف ی ندارم 👇

(این اتفاقات بعد از شکست هاکماث هست)

من مرینت دوپن چنگ هستم

16ساله 

از فرانسه و عاشق ادرینم 

 

سلام من آدرین اگرستم 

16 ساله 

از فرانسه و مادرم مرده(آخی 🥺🥺)

___________________^_^_______________________

دینگ دینگ دینگ

از زبان ‌.م.

وای بازم دیرم شد سریع لباس هامو پوشیدم (ی لباس سفید با طرح بابونه و یه شلوار بگ مشکی)

کیفمو برداشتم و رفتم طبقه ی پایین مامان و بابام داشتن صبحانه میخوردن  

سابین:عزیزم بیا صبحانه بخور 

مرینت:نه دیرم میشه خداحافظ

سریع ی سیب گذاشتم دهنم و با عجله دویدم سمت مدرسه(ووووووااااایییییی مدرسه ها وا میشه )

___________________^_^_______________________

زینگگ زینگگ زینگگ

از زبان ادرین👇

وای باز ساعت خواب مونده و همین طور من(گفتم یکم شوخی کنم😝😝😝)

سریع ی تیشرت و شلوار سیاه پوشیدم (دیگه حال نداشت بیام لباس طراحی کنم)

رفتم پایین ناتالی بود

ناتالی:آدرین دیرتر شده اینم زمان کلاس هات 

آدرین:ممنون ناتالی خداحافظ

سریع رفتم سمت ماشین 

کمی بعد

دیدم ماشین تو ترافیک مونده واسه همین در رو باز کردم رفتم بیرون داشتم میدوئیدم که خوردم به یکی 

________________________^_^__________________

ت

امام😝😝😝

باورم نمیشه الان مدرسه ها وا میشه شما لوازم خریدین من خریدم 

پارت دیگه شرط نداره 

چالش :اگه بگین آدرین به کی خورده 😎😎😎

جایزه داره بهش زودتر پارت بعد رو میدم

👋👋👋👋

ببخشید میشه یکی برام کاور درست کنه